1972 - 2012: 40 jaar getrouwd! Proficiat Myriam en Jan!

29 juli 2012 - Oud-Turnhout, België

Seg, wanneer zijn Jan en Myriam weer getrouwd? En ze zijn dit jaar 40 jaar getrouwd he.
Eigenlijk zouden we toch iets moeten doen.”
En zo geschiedde.

Martine trommelde de avond tevoren en de dag zelf nog een aantal STAPCLUB’ers/KBC’ers/collega’s op en kijk eens hoeveel enthousiastelingen! Kinderen en kleinkinderen mochten ook niet ontbreken.
We wilden jullie 40ste huwelijksverjaardag niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Algauw had An knutselmateriaal van kleuterleidster Katrien gehaald en haar schilderstalenten bovengehaald.  Op het terras ten huize Caers-Luyten werd iedereen van drank  voorzien bij dit warme weer, maar onze inspanning was natuurlijk niets vergeleken met hetgeen jullie aan’t doen zijn…  We gingen aan het schilderen en bliezen wat ballonnen op terwijl er het ene Zaragozaverhaal na het andere verteld werd. De ene wist dit, de andere had dat gehoord. Nog iemand anders had iets gelezen. Je moest eens weten hoeveel er over jullie gesproken wordt hier!
Voila, de borden waren klaar. Tijd om te gaan poseren in de voortuin voor het huis van ons mama en onze papa. Enkele passanten vertraagden om te achterhalen wat er aan de gang was…
Rita wilde  jullie jubileum al wat vieren, dus we kraakten haar fles bubbels en we hebben alvast op jullie geklonken! Tibo vond het geweldig en vroeg of het feest lang zou duren… Uiteindelijk werd ook Jonas wakker van een heerlijk dutje in een lekker frisse en donkere kamer. Ook hij wilde wel eens poseren voor oma en opa.
Mama en papa, oma en opa , Jan en Myriam van harte proficiat met jullie veertig jaar huwelijk! Het is toch wel speciaal om dat te  vieren in een prachtige omgeving, met een leuk gezelschap met hetzelfde doel tijdens een unieke ervaring.
Dit zullen jullie nooit vergeten! Het is jullie van harte gegund!

(We hebben een selectie van de foto’s op de blog gezet. Als jullie thuis zijn, kunnen jullie er nog veel meer zien!)

Liesbeth Caers

1. Rita:
    29 juli 2012
    Vroeg opgestaan om jullie als eerste een gelukkige robijnen huwelijksverjaardag te wensen. Proficiat Myriam en Jan geniet van deze unieke dag in een prachtige natuur en sportief gezelschap.

Veel succes aan alle renners, jonge en minder jonge!
  2. Liesbeth Hofkens:
    29 juli 2012
    Proficiat, Myriam en Jan!!! Een unieke manier om jullie huwelijksverjaardag te vieren. Geniet ervan! Leuke foto's van het thuisfront trouwens...

Ook aan alle andere sportievelingen en entourage veel plezier gewenst. Geniet van elk moment! Het wordt een onvergetelijke ervaring voor jullie allen!!
  3. An Lescouhier:
    29 juli 2012
    Proficiat,Myriam en Jan!!! Vandaag rijden jullie op wolkskes!!!En aan jullie allen een feestelijke fietsdag door de Béarn.
    A propos, hebben jullie geen last van zadelpijn???
  4. Willems Herman:
    29 juli 2012
    Proficiat, Myriam en Jan, op deze eerder winderige dag (hier althans) je robijnen huwelijksdag vieren (robijnen heb ik bijgeleerd van Rita haar felicitaties) : proficiat, zet het Grote Avontuur met succes verder! En doe ze allen de groeten ginder ver.
  5. Riet Vanloo:
    29 juli 2012
    Een dikke PROFICIAT voor jullie 40 jaren samen, Myriam en Jan! En vandaag samen richting zee, hopelijk onder een blauwe lucht. Laat de beentjes maar trappen, nu zal het vanzelf gaan, zeker?
    Dikke zoen van Riet
  6. K@rien Caers:
    Dag mam en pap,
    Hopelijk genieten jullie ginder van een leuke dag! En deze is niet zo onopgemerkt doorgegaan zoals jullie zouden denken. Resultaat zie je hier en hebben jullie hopelijk ginder ook al ontvangen. Geniet van alle toeters en bellen!!! En nog eens een dikke proficiat x.
  7. Detty:
    29 juli 2012
    Aan Myriam en Jan proficiat voor jullie huwelijksverjaardag. Aan alle andere een DIKKE proficiat wat jullie al bereikt hebben. Je moet het maar doen!!! Martientje doe zo verder en volhouden hé!!!
  8. Anne-Mie Eneman:
    29 juli 2012
    Proficiat aan Myriam en Jan en nog vele jubilea gewenst al of niet op de fiets... Felicitaties aan de fietsers en de verzorgers voor de geslaagde bergritten in de Pyreneeën. Volhouden zo en een behouden tocht. We duimen!
  9. Denies Leysen:
    29 juli 2012
    Een dikke proficiat aan Myriam en Jan, deze manier van het vieren van jullie samenzijn is wel uniek hé!!
  10. Myriam De Witte:
    29 juli 2012
    Een dikke proficiat aan mijn naamgenote en Jan! Wat een prestatie 40 jaar getrouwd én tegelijkertijd zo'n fietstocht ondernemen! Petje af! :-)
  11. Koen Denaux en Trui Boey:
    Aan Karen Fieuws en Bart Denaux en alle fietsers,

Wellicht met zadelpijn, uitdroging, spierkrampen en nog veel meer. En toch volhouden. Proficiat aan allen, doe zo voort.
    Een morele opkikker voor Karen en Bart: beschouw iedere rit als een huwelijksjaar... zo komen we perfect aan 22 jaar.
  12. Rita Marynissen:
    29 juli 2012
    Dikke proficiat Myriam en Jan! Toch wel uniek om jullie huwelijksverjaardag zo te mogen vieren. Geniet ervan.
  13. Mimi Lenaerts:
    29 juli 2012
    Proficiat voor de huwelijksverjaardag van Myriam en Jan.
    Ook een dikke proficiat voor de moedige fietsers.
    Ik volg jullie traject en duim voor het beste fietsweer.

Mimi
  14. Kristel Jansen:
    29 juli 2012
    Proficiat Myriam en Jan! Doe er nog vele jaren bij!
  15. Zr.Monique:
    29 juli 2012
    Ook van ons allen aan Myriam en Jan PROFICIAT! Deze bijzondere viering van jullie huwelijksverjaardag is om nooit te vergeten! En maar hopen dat de spieren het ook nog lang volhouden.
  16. Magd en Eric:
    29 juli 2012
    Myr en Jan, proficiat met jullie huwelijksverjaardag, ik had er niet aan gedacht, maar ons moe wist het wel, blijkbaar hebben ze het al goed gevierd in de molenbergen zo te zien dat is fijn hé jullie zullen het ginder ook wel aan het vieren zijn en hopelijk hebben jullie morgen geen kater zodat jullie weer fris kunnen vertekken we wensen jullie allemaal nog veel fietsplezier en geniet van de natuur in de Landes.
  17. Mieke van Loock:
    29 juli 2012
    Proficiat Myriam en Jan! De volgende jaren gaan jullie op jullie huwelijksverjaardag altijd aan deze dag denken.
  18. Hilde Robrechts:
    30 juli 2012
    Dikke proficiat Mayriam en Jan ! Geniet van jullie intense tocht nu samen op het fiets.
  19. Ilse Cornelis:
    31 juli 2012
    Dikke proficiat!! En genieten maar van jullie geweldige onderneming!