350 jaar Heilig Graf

22 juli 2012 - Turnhout, België

Hier komt het verhaal van een fietstocht van Zaragoza naar Turnhout in het kader van het 350 jarig bestaan van het Heilig Graf in Turnhout.

1. Patrick:
    23 juli 2012
    Fijn dat er toch een blog komt om jullie avontuur te volgen. Goede reis en veel plezier. Ik kijk uit naar de verhalen.
  2. Greet Bruers:
    23 juli 2012
    De sfeer zat er daarstraks al goed in. Toch wel spannend vind ik.
  3. Martine:
    24 juli 2012
    Ja spannend, maar we hebben mekaar!
    Alles is netjes en met veel zorg geladen.
    Morgen zien we elkaar terug en kan de grote reis beginnen!
  4. Natascha:
    24 juli 2012
    véél plezier en veel succes !
    tof dat we jullie kunnen volgen ...
    groetjes !
  5. An Lescouhier:
    24 juli 2012
    Ik wens jullie allen een goede reis,een gezellige fietstocht en een behouden thuiskomst!!Ik brand een kaarske bij de Lieve Vrouw van Vosselaar!
  6. Ria en Dirk:
    24 juli 2012
    Nu kunnen we jullie volgen. Hopelijk verloot de trip geheel volgens plan. Alle succes!!!
  7. K@rien Caers:
    24 juli 2012
    Veel succes toegewenst aan iedereen!
    Jullie zullen er zeker een boeiende reis van maken!
  8. Dave Wouters:
    24 juli 2012
    Een unieke ervaring dat je maar éénmaal in je leven meemaakt!
    Veel succes en veel plezier! ;o)
  9. Philip Carens:
    24 juli 2012
    Ik wens jullie een aangename Vuelta, een pittige Ronde van Frankrijk, en een schone Tour de Belgique! Laat dit alles doorspekken met goed wat doping (wijn, kaas, belgisch bier...) en we zullen klaarstaan om de atleten te ontvangen op de Champs Elysees (Kiekenkoer, Turnhout!). Succes!
  10. Rita Marynissen:
    24 juli 2012
    Goeie vlucht morgen en prettige trip terug naar Turnhout.
    Veel succes aan de hele ploeg.
  11. Nathalie VC:
    24 juli 2012
    Heel veel succes allemaal!
    En...geniet er van!!!!!!
  12. Liesbeth Caers:
    24 juli 2012
    Chapeau aan iedereen al voor deze onderneming!
    Geniet van de tocht, geniet van de ervaring, geniet van elkaar!
    SUCCES!
  13. Frederik Carens:
    24 juli 2012
    Ik moet bekennen dat ik word geconfronteerd met flink wat jaloezie voor de mensen die deze fietstocht gaan uitvoeren. Het is een hele onderneming maar met een goede portie doorzetting, groepsgevoel en op tijd een natje en een hapje zullen jullie dit één voor één tot een goed einde brengen. Geniet van de geweldige ervaring en zorg voor voldoende beeldmateriaal voor de thuisblijvers. Allemaal heel veel succes gewenst en de wind in de rug!Turnhout verwacht jullie..
  14. Nele Van Beylen:
    24 juli 2012
    Héél veel plezier op jullie tocht! Kben toch wel een beetje jaloers op jullie! Jullie gaan dat supergoed doen....Tot 15 augustus. We zullen er bij zijn!
  15. Sofie Bastiaensen:
    24 juli 2012
    Heel veel succes met de fietstocht! Geniet ervan! Ik kijk uit naar de verhalen.
  16. Caroline Williame:
    25 juli 2012
    Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, doorzettingsvermogen en frisse beentjes om deze tocht tot een goed einde te brengen. Wij zullen jullie met veel plezier vergezellen op 15 augustus naar de finish! Geniet ervan!
  17. Jefa Kenens:
    25 juli 2012
    Geniet ervan!
  18. Dries Horsten:
    26 juli 2012
    Go Go!
  19. Inge Van Gils:
    27 juli 2012
    Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, goeie benen en heel veel uithoudingsvermogen! Tot 15 augustus!
  20. Mieke van Loock:
    29 juli 2012
    Ik heb met spanning alle verhalen gelezen en alle foto's bekeken. Ik vind het gewoon geweldig dat het Heilig Graf zo'n groots avontuur aan kan. Ik denk dat er een ongelooflijke sfeer heerst in de groep. Proficiat aan alle moedige fietsers! Hou vol allemaal! Geniet van deze tocht!
  21. Wilfried Carens:
    5 augustus 2012
    Ik lees dagelijks jullie blog en heb alle foto's reeds bekeken en ik moet me hierbij inderdaad op dezelfde lijn stellen als Frederik ( zoon van Patricia): een aanvaardbare hoeveelheid naijver bekruipt me ten aanzien van de deelnemers aan deze mooie fietstocht doorheen 3 landen. En aangezien het toch een semi-bedevaartstocht is, mag er af en toe een beetje afgezien worden, maar zoals het spreekwoord zegt " No pain, no gain", maw achteraf zal je meer van de ontspanning kunnen genieten.
    Aan Patricia: nu reeds een dikke proficiat voor het afgelegde parcours, U bent half-time als ik het goed heb. Hopelijk krijg je nu " uwen tweede asem" en is de rest van de tocht een peulschil. Hopelijk niet net andersom :).