8 augustus 2012 - Saint-Chéron, Frankrijk

Deze foto werd gemaakt op 8 augustus 2012 in Saint-Chéron, Frankrijk met een Nikon Coolpix P80.

1. Bert:
    11 augustus 2012
    Het blijft ontzettend leuk om jullie avonturen te volgen. Mede dankzij het onvolprezen schrijftalent van Tom (misschien dat ik bij de opdrachtverdeling toch ook een taalvak in zijn mandje moet schuiven ...).
    Op school was het de voorbije week rustig : niet erg veel volk gezien. Maar wie we te zien kregen... die begon meteen over jullie : hoe knap jullie dat aan het doen zijn; hoe het enthousiasme van het computerscherm druipt als je de blog leest; hoe fijn het is om te zien dat een groep mensen die mekaar toch niet allemaal goed kende voordien, nu aan het uitgroeien is tot een hechte groep; enz... enz...

Vanmiddag kwam ik Dorothé tegen in de Gasthuisstraat. Zonder inleiding stapte ze op mij af en zei : "'t is echt ongelofelijk !". Even had ik de illusie dat ze commentaar gaf op het staaltje technologie dat ik in mijn handen had (ik was de I-pad-wandeling aan het doen die de toeristische dienst van Turnhout uitgewerkt heeft in kader van het feestjaar). Maar het is duidelijk : het is de Zaragoza-reis die Dorothé nog helemaal in haar ban heeft. Ze wist niet wat eerst te vertellen over die week dat ze jullie mocht begeleiden. En ze kijkt er heel erg naar uit om jullie dinsdagavond in Tongerlo terug te zien.

Nog 4 dagen fietsen, lieve mensen. Ook ik kijk er naar uit om jullie dan terug te zien !