Sfeerbeelden bij het inladen van de bagage

24 juli 2012

Eindelijk is het moment, waarop we reeds maanden wachten, daar. Het avontuur kan beginnen. Alle fietsers zijn er (de ene al wat zenuwachtiger dan de andere) met hun bagage en FIETS. Oef, het is gelukt alles zit in de bestelwagen! Trotse bezitters testen al hun  fietstruitjes en ja ze zitten als gegoten. Ze zullen het geweten hebben dat de Heilig-Grafgangers op bee zijn gegaan. Bekijk maar al enkele foto's geschoten door een fotografe voor één dag Rita Lemmens.

1. BOECKX LUDWINA:
    24 juli 2012
    voor iedereen een zeer goeie en boeiende reis gewenst
    ik hoop dat jullie allemaal goeie benen zullen hebben om de lange tocht uit te kunnen doen!!

veel plezier en veel fietsgenot!!!!!!
  2. Kristel Jansen:
    24 juli 2012
    Dit wordt een geweldig avontuur! Geniet ervan!
  3. Ria Van Gestel:
    Heeeeel spannend! Een echte uitdaging ... geniet ervan!
  4. Hélène Blot:
    25 juli 2012
    Een werk van berekening en precisie. We hebben gekeken met veel interesse, enthousiasme en bewondering. We blijven hier maar reizen mee. We wensen aan allen een goede reis, en hopen dat jullie gezond en wel de kiekenkoer oprijden op 15 augustus.
    Goede vaart.
  5. Jacqueline Demaeght:
    25 juli 2012
    Go go go !!!! Geniet van elke dag en wij genieten met jullie mee langs deze blog. Veel succes en natuurlijk heel speciaal voor mijn zus...
  6. Eric Demaeght:
    Failure is not an option. Er keihard voor gaan en des te meer plezier beleven!!!!!
    Patricia, geef er een lap op en binnen 4 jaar lonken de Olympische Spelen voor jou....
  7. Lenaerts paul:
    25 juli 2012
    Doe de groetjes aan zuster Isabel in het klooster van Zaragoza. Ze zal zich ons (Lutgard en mij) bezoek van september 2010 nog herinneren.
  8. Canonesas Zaragoza:
    Si, Pablo, nos acordamos! un saludo
  9. Chris klockaerts:
    25 juli 2012
    Goede moed aan alle deelnemers!
  10. Kristof Moelans:
    Geniet van jullie avontuur. Hopelijk aangenaam fietsweer.
    Succes!!!
  11. Gretty Van de vonder:
    3 augustus 2012
    Toi, toi Patricia (Demaeght), Westerlo is fier op je!