Ja hoor iedereen is goed aangekomen in Zaragoza

25 juli 2012 - Zaragoza, Spanje

Morgen start het grote avontuur, zoals je kan zien op de foto's werd alles deze avond al uitgeladen. De zusters hadden voor alle deelnermers een kort bezinningsmoment en een rondleiding voorzien en iedere deelenemer werd gezegend met een lintje van de heilige pilar. De fietsen mochten van de zusters zelfs in het portaal van de kerk staan. Dus het kan gewoon niet meer misgaan.

Aan iedereen in België en speciaal aan de zusters in Turnhout de groeten van de zusters uit Zaragoza en ale deelnemers.

Morgen meer nieuws... vanuit het warme Zaragoza

1. Griet:
    26 juli 2012
    Veel fietsplezier aan de moedige fietsers ! Wij zullen er zijn op 15/8 om jullie mee te vergezellen in de laatste kilometertjes. Fiets ze, have fun en geniet van al het moois onderweg ...
  2. Rachel:
    26 juli 2012
    Mooie vertrekplaats... Als alles tussenin ook zo mooi gaat zijn, dan wordt het een prachtig verhaal. Geniet er allemaal van!
  3. Hélène Blot:
    26 juli 2012
    Dank voor de groeten van de zusters uit Zaragoza. Ze hebben er zelf veel deugd aan en zijn heel fier dat de fietstocht voor 350 jaar H. Graf, mag starten bij hen. Verlies het witte lintje niet, want als het van Pilar komt, is 't geen gewoon. Ondertussen volgen we jullie op het wiel. Hayerb verwacht jullie. We wuiven ...
  4. An Lescouhier:
    26 juli 2012
    vanmorgen vroeg opgestaan om te zien of er al nieuws was uit Zaragoza! Blij dat jullie goed aangekomen zijt!
    Ik volg het op de voet!
  5. Hilde Renders:
    26 juli 2012
    Het ga jullie goed allemaal! Goed begonnen is half gewonnen!
    Ondersteunende groetjes aan iedereen, aan Jan Caers en Myriam Luyten in het bijzonder!
  6. K@rien Caers:
    26 juli 2012
    Fijn dat jullie allemaal goed zijn aangekomen!
    En nu kan het echte werk beginnen.
    Geniet er in ieder geval van!

Groetjes vanuit het zonnige België!
  7. Liesbeth Caers:
    26 juli 2012
    En nu wordt het echt! Succes iedereen! Hopelijk vind je vandaag de nodige verfrissing. Komaan mama en papa, jullie kunnen dat!
  8. Rita Marynissen:
    26 juli 2012
    De eerste trip zit in de benen! Goed gedaan allemaal.
    Geniet van het gezellig samen zijn deze avond, slaap lekker en succes morgen met de volgende kilometers.
    Groetjes aan iedereen.
  9. Marleen Dufraing:
    27 juli 2012
    Heel veel succes aan alle fietsers, begeleiders, thuisfronters... Ik wens jullie een fantastische rit en een boeiend avontuur om nooit te vergeten.
  10. Hilde Müller:
    28 juli 2012
    Genegen en verbonden groeten. Veel moed,energie en deugd.
    Hilde Müller