Reacties

Reacties 601 - 622 van 622

Naam Reactie Datum
Hélène Blot Een werk van berekening en precisie. We hebben gekeken… 25 jul. '12
Caroline Williame Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, doorzettingsvermogen… 25 jul. '12
Sofie Bastiaensen Heel veel succes met de fietstocht! Geniet ervan!… 24 jul. '12
Nele Van Beylen Héél veel plezier op jullie tocht! Kben toch wel… 24 jul. '12
Ria Van Gestel Heeeeel spannend! Een echte uitdaging ... geniet ervan! 24 jul. '12
Frederik Carens Ik moet bekennen dat ik word geconfronteerd met flink… 24 jul. '12
Kristel Jansen Dit wordt een geweldig avontuur! Geniet ervan! 24 jul. '12
Liesbeth Caers Chapeau aan iedereen al voor deze onderneming! Geniet… 24 jul. '12
BOECKX LUDWINA voor iedereen een zeer goeie en boeiende reis gewenst… 24 jul. '12
Nathalie VC Heel veel succes allemaal! En...geniet er van!!!!!! 24 jul. '12
Rita Marynissen Goeie vlucht morgen en prettige trip terug naar Turnhout.… 24 jul. '12
Philip Carens Ik wens jullie een aangename Vuelta, een pittige Ronde… 24 jul. '12
Canonesas Zaragoza Os esperamos con alegría en Zaragoza, gracias por… 24 jul. '12
Dave Wouters Een unieke ervaring dat je maar éénmaal in je leven… 24 jul. '12
K@rien Caers Veel succes toegewenst aan iedereen! Jullie zullen… 24 jul. '12
Ria en Dirk Nu kunnen we jullie volgen. Hopelijk verloot de trip… 24 jul. '12
An Lescouhier Ik wens jullie allen een goede reis,een gezellige… 24 jul. '12
Natascha véél plezier en veel succes ! tof dat we jullie… 24 jul. '12
Martine Ja spannend, maar we hebben mekaar! Alles is netjes… 24 jul. '12
Greet Bruers De sfeer zat er daarstraks al goed in. Toch wel spannend… 23 jul. '12