Reacties
Reacties 551 - 600 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hélène Blot | Als de Romeinen, Vandalen, Visigoten, Moren, Habsburgers… | 27 jul. '12 |
| Ingrid janssens | Hallo !! Ziet er heel leuk uit , ik volg jullie op… | 27 jul. '12 |
| Katrien | Een dikke proficiat aan alle deelnemers. Geniet van… | 27 jul. '12 |
| Bert | Waaw ! Knap gedaan ! Dat zwembad hebben jullie dubbel… | 27 jul. '12 |
| Lenaerts paul | In 2010 hebben we dezelfde weg genomen, in dezelfde… | 27 jul. '12 |
| Dries Horsten | Goed bezig mannekes en vrouwtje(s), op naar de volgende… | 27 jul. '12 |
| Rit | Goe bezig!!! Volhouden! Hier is 't momenteel… | 27 jul. '12 |
| Conny Lenaerts | amai knap gedaan !!!! Tin, bedankt voor de sms jes… | 27 jul. '12 |
| Hélène Blot | Er wordt hier fel gesupporterd. Regelmatig vraagt… | 27 jul. '12 |
| Rachel | Knap! Zalig om te lezen. Morgen een nieuwe bergrit?… | 27 jul. '12 |
| Zr.Monique | Geweldig! Ik las de tocht met spanning en veel aandacht.… | 27 jul. '12 |
| Inge Van Gils | Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, goeie benen… | 27 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Amaai da's precies zoals in de film! Ben jaloers,… | 27 jul. '12 |
| Marleen Dufraing | Heel veel succes aan alle fietsers, begeleiders, thuisfronters...… | 27 jul. '12 |
| Mia Lenaerts | Ola, Ola, goed bezig zo! Chapeau ! (zo schrijf je… | 27 jul. '12 |
| Dries Horsten | Blijkbaar zijn er twee Danny's? Hoofd omhoog… | 27 jul. '12 |
| Ria Roels | Het doet deugd jullie allen te kunnen volgen . Proficiat… | 27 jul. '12 |
| Dries Horsten | Succes vandaag en houd de moed erin, blijven trappen… | 27 jul. '12 |
| Vera Deckx | Ik duw jullie vanaf thuis mee naar de eindmeet! Succes… | 26 jul. '12 |
| Hilde Robrechts | Schitterend initiatief en fijn dat de zusters het… | 26 jul. '12 |
| Kristel Jansen | Kom op! Laat die beentjes maar draaien! | 26 jul. '12 |
| Hilde Robrechts | Knappe start. Ga er helemaal voor. Het is immers een… | 26 jul. '12 |
| Hadewych Van der Stighelen | ferm, ferm ferm! Wie had anders verwacht? | 26 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | KNAP GEDAAN in die hitte! | 26 jul. '12 |
| Rachel | Zorg dat je rijpe bananen eet. Onrijpe verteren moeilijk… | 26 jul. '12 |
| Edith | Heerlijk om jullie te kunnen volgen! Ik was al enkele… | 26 jul. '12 |
| Martine | Plaats genoeg dus, Dries ;-) | 26 jul. '12 |
| Dries Horsten | Go Go! | 26 jul. '12 |
| Dries Horsten | Succes daar! Bedwing ze maar, die Pyreneeën! Foto's… | 26 jul. '12 |
| Rita Marynissen | De eerste trip zit in de benen! Goed gedaan allemaal.… | 26 jul. '12 |
| Rita | Hoeveel heb jij gedronken vandaag, papa? | 26 jul. '12 |
| Eva | Goe bezig broertje! Doe zo voort, maar liefst niet… | 26 jul. '12 |
| Nathalie VC | Na 91 km, 1 lekke band en 5 liter water is een dt-fout… | 26 jul. '12 |
| Tom | PS zoek de dt-fout ;-) | 26 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | En nu wordt het echt! Succes iedereen! Hopelijk vind… | 26 jul. '12 |
| K@rien Caers | Fijn dat jullie allemaal goed zijn aangekomen! En… | 26 jul. '12 |
| Hilde Renders | Het ga jullie goed allemaal! Goed begonnen is half… | 26 jul. '12 |
| An Lescouhier | vanmorgen vroeg opgestaan om te zien of er al nieuws… | 26 jul. '12 |
| Hélène Blot | Dank voor de groeten van de zusters uit Zaragoza.… | 26 jul. '12 |
| Rachel | Mooie vertrekplaats... Als alles tussenin ook zo mooi… | 26 jul. '12 |
| Griet | Veel fietsplezier aan de moedige fietsers ! Wij zullen… | 26 jul. '12 |
| Kristof Moelans | Geniet van jullie avontuur. Hopelijk aangenaam fietsweer.… | 25 jul. '12 |
| Zr.Monique | Fantastische onderneming in dit seizoen! Wij allen… | 25 jul. '12 |
| Chris klockaerts | Goede moed aan alle deelnemers! | 25 jul. '12 |
| Canonesas Zaragoza | Si, Pablo, nos acordamos! un saludo | 25 jul. '12 |
| Lenaerts paul | Doe de groetjes aan zuster Isabel in het klooster… | 25 jul. '12 |
| Conny Lenaerts | hey allemaal, wij wensen jullie een zeer aangename… | 25 jul. '12 |
| Eric Demaeght | Failure is not an option. Er keihard voor gaan en… | 25 jul. '12 |
| Jacqueline Demaeght | Go go go !!!! Geniet van elke dag en wij genieten… | 25 jul. '12 |
| Jefa Kenens | Geniet ervan! | 25 jul. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »