Reacties
Reacties 401 - 450 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fanny Blockx | Vandaag mogen we in Kasterlee en omstreken genieten… | 1 aug. '12 |
| Hilde Robrechts | Dat was weer wat anders, zo'n duinenparcours!… | 1 aug. '12 |
| Dries Horsten | geweldig, fantastisch, onvergetelijk? Dit zullen jullie… | 1 aug. '12 |
| Fonswouters | Jan , Myriam en de ganse groep Zulk een belevenis… | 1 aug. '12 |
| Riet Vanloo | Dag, peddelaars! Ik vind dat jullie er na een 5-tal… | 1 aug. '12 |
| Gilles | Op vraag van de groep: En hier dan de spurt voor de… | 1 aug. '12 |
| Monique Anthonissen | Ben zelf nog maar net terug van vakantie. Dus begin… | 1 aug. '12 |
| Inge Mertens' | Hemeltje, wat een knappe tocht. Misschien kunnen we… | 1 aug. '12 |
| Eliane Van Impe | Dag Graffers allemaal: wat een prestatie en wat een… | 1 aug. '12 |
| Edith | Wat een schattig koppel!!! Knap hoor, zoals jullie… | 1 aug. '12 |
| Katleen Swaans | Fantastisch verslag over een ongelooflijk fantastische… | 1 aug. '12 |
| Willy Brion | Toevallig op deze blog geraakt ! Als 'ex-graffer'… | 1 aug. '12 |
| Steffen Fieuws | allemaal gerommel in de marge... op het eind wint… | 1 aug. '12 |
| Anne-Mie Boden | Wat een fijne fietstocht, leuk om van op afstand te… | 1 aug. '12 |
| Kevin Cox | Step aside, Michel Wuyts! Tom Van Loock is here! Veel… | 1 aug. '12 |
| Clinckspoor | Ha dat verslagje ovetuigt me dat jullie mooie en onvergetelijke… | 1 aug. '12 |
| Josette Ceusters | Die wind toch, ooit zal die draaien... Zo plezant… | 31 jul. '12 |
| Ilse Cornelis | Dikke proficiat!! En genieten maar van jullie geweldige… | 31 jul. '12 |
| Wim Roelants | Veel succes met de tocht !! | 31 jul. '12 |
| Vanhecke Martina | ik heb die foto 10 jaar geleden op de taart gezien!… | 31 jul. '12 |
| K@rien Caers | Hallo, Morgen op verkenning in flatjes of er internet… | 31 jul. '12 |
| Mia Lenaerts | Jullie knappe prestaties leveren prachtige verhalen… | 31 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | Amai, tante Magd en nonkel Eric zijn kenners ;-) Goed… | 31 jul. '12 |
| Magd en Eric | Jullie hebben al een aardig stukje afgefietst. Proficiat… | 31 jul. '12 |
| Josette corstjens | Wat doen jullie dat goed , net echte tour-de-france-ers… | 31 jul. '12 |
| Rita Marynissen | Weer heel spannend en gezellig om jullie ervaringen… | 31 jul. '12 |
| Lenaerts paul | Doen jullie ook PMU tussenspurtjes? | 31 jul. '12 |
| Emmy Daems | Al 20 keer heb ik hier een reactie proberen te schrijven.… | 31 jul. '12 |
| Susan Snoeys | Ongelofelijk spannend de uitdaging die jullie zijn… | 31 jul. '12 |
| Hanne Broeckx | Dag Allemaal, Eindelijk vind ik even tijd om te reageren… | 31 jul. '12 |
| Fanny Blockx | Weeral prachtige prestaties geleverd door een getraind… | 31 jul. '12 |
| Hilde Robrechts | Jullie doen dat onwaarschijnlijk goed, dames en heren!… | 31 jul. '12 |
| Denise Vandenhout | Met veel interesse en bewondering volg ik jullie tocht… | 31 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | Kim Clijsters gaat door naar de volgende ronde. Zo… | 31 jul. '12 |
| Ria en Dirk | Van ons hebben jullie alvast de toelating om een glaasje… | 31 jul. '12 |
| Patrick | Toffe uitdaging mevr. Moors! In Ravels zijn we je… | 31 jul. '12 |
| Griet Willems | Wat een schitterende prestaties! Niet te doen! Ik… | 31 jul. '12 |
| Gerold en Agnes | Je doet het goed Jozef. Nog maar een paar kilometers,… | 31 jul. '12 |
| Rit | Ik kijk altijd uit naar de foto's! Awel ge ziet… | 31 jul. '12 |
| Herman en Chris | Voor sommigen komt nu de laatste hindernis: de wijngebieden!… | 31 jul. '12 |
| Josette Ceusters | Kaarsjes branden Tom? "t Heeft iets hé? Waar… | 31 jul. '12 |
| Anne-Mie Eneman | Hopelijk brengt de zijdelingse oceaanwind wat verkoeling… | 31 jul. '12 |
| Elisabeth | Dag moemoe en vava!!! Jullie doen dat heel goed. Zo'n… | 31 jul. '12 |
| Hilde Lavrysen | Dag allemaal Tussen de bouwwerken door, probeer ik… | 31 jul. '12 |
| Gitte | Hallo fietsers en co Leuk om tijdens mijn reis ook… | 31 jul. '12 |
| Hilde Remijsen | Dag collega's & co, Net terug uit Frankrijk… | 30 jul. '12 |
| Dries Horsten | Een leven als GOD in FRANKRIJK zeggen ze dan zeker?… | 30 jul. '12 |
| Clinckspoor | Proficita Myriam en Jan! Liefde maakt sterk! | 30 jul. '12 |
| Clinckspoor | ik heb helemaal geen fietsbenen, en al minder een… | 30 jul. '12 |
| Mieke van Loock | Plezierig om jullie met zo'n blozende gezonde… | 30 jul. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »