Reacties
Reacties 451 - 500 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mieke van Loock | Plezierig om jullie met zo'n blozende gezichten… | 30 jul. '12 |
| Clinckspoor | prachtige basilica, we wensen jullie milde temperaturen… | 30 jul. '12 |
| Nathalie VC | Klinkt super! Veel succes met de 86 km morgen en dan… | 30 jul. '12 |
| Kristel Jansen | Aan Dorothe en de rest : bangelijk!!! | 30 jul. '12 |
| Mieke van Loock | Bedankt, Tom, met het verslag van vandaag. Ik ontdek… | 30 jul. '12 |
| Willems Herman | Zijn dat hetgeen men noemt "goeie benen",… | 30 jul. '12 |
| Francinne vanderostyne | Hallo sportieve bedevaarders. Al bijna 400 km in de… | 30 jul. '12 |
| Els | Ik heb eindelijk alle foto's bekeken en heb genoten… | 30 jul. '12 |
| Willems Herman | Ik val in herhaling: niet te geloven. Zijn het de… | 30 jul. '12 |
| Ingrid Thijs | Allemaal een dik verdiende proficiat. Leuk om te volgen… | 30 jul. '12 |
| Lutgard Verlinden | Hoi Kanjers, Dat klinkt weer heftig, die beklimmingen… | 30 jul. '12 |
| Rachel | Voor mij mag de wind ook draaien...dat zou betekenen… | 30 jul. '12 |
| Fanny Blockx | Vandaag zit mijn eerste werkdag erop...na een vakantie… | 30 jul. '12 |
| Conny Lenaerts | aan allemaal weer nen dikke proficiat, allemaal weeral… | 30 jul. '12 |
| Koen Denaux en Trui Boey | Ondanks zadelpijn, hand en andere blaren, spierkrampen… | 30 jul. '12 |
| Leen | Hellow, Hellow, De camionettelady's van week… | 30 jul. '12 |
| Hilde Robrechts | Dikke proficiat Mayriam en Jan ! Geniet van jullie… | 30 jul. '12 |
| Chrisje Vsn Calster | Jullie zien er een toffe bende uit... die zeker met… | 30 jul. '12 |
| Chrisje Vsn Calster | Daar zijn de zonnebloemen! :) Mooi mooi... | 30 jul. '12 |
| Chrisje Vsn Calster | Super, proficiat! Ziet er tof uit! | 30 jul. '12 |
| Vera Deckx | Tom, je hebt je carrière als verslaggever gemist.… | 30 jul. '12 |
| Hilde Robrechts | Jullie zijn echt keigoed! Hou de moed erin en geniet… | 30 jul. '12 |
| Liesbeth Hofkens | Als je op de kaart kijkt, hebben jullie al een heel… | 30 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Alleen voor die heelijke charcuterie en kaaschotel… | 30 jul. '12 |
| Hélène Blot | Jullie tocht van Zaragoza naar Tongerlo is hier een… | 30 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Alweer jaloers dat ik er niet bij ben hé Martine!… | 30 jul. '12 |
| Mimi Lenaerts | Hou de moed er in ik volg jullie met de landkaart… | 30 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | Alweer een leuk reisverhaal van een speciale dag voor… | 30 jul. '12 |
| Liesbeth Caers | OOOOH, zone mooie foto! | 30 jul. '12 |
| BOECKX LUDWINA | mooie verhalen en van Martine weet ik zeker dat zij… | 30 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Martine, jullie Hanne, Sien en Niels zijn net hier… | 30 jul. '12 |
| Linda Van Cauwenberghe | Mooie verhalen, prachtige foto's, schitterend!… | 30 jul. '12 |
| Rita | Tom, ook vandaag verwacht ik een tof reisverhaal.… | 30 jul. '12 |
| Willems Herman | 't Is goed alvorens 't slapen gaan nog even… | 29 jul. '12 |
| Mieke van Loock | Proficiat Myriam en Jan! De volgende jaren gaan jullie… | 29 jul. '12 |
| Magd en Eric | Myr en Jan, proficiat met jullie huwelijksverjaardag,… | 29 jul. '12 |
| Zr.Monique | Ook van ons allen aan Myriam en Jan PROFICIAT! Deze… | 29 jul. '12 |
| Kristel Jansen | Proficiat Myriam en Jan! Doe er nog vele jaren bij! | 29 jul. '12 |
| Kristel Jansen | Super om elke dag jullie avonturen te kunnen volgen!… | 29 jul. '12 |
| Mimi Lenaerts | Proficiat voor de huwelijksverjaardag van Myriam en… | 29 jul. '12 |
| Rita Marynissen | Dikke proficiat Myriam en Jan! Toch wel uniek om jullie… | 29 jul. '12 |
| Koen Denaux en Trui Boey | Aan Karen Fieuws en Bart Denaux en alle fietsers,… | 29 jul. '12 |
| Els | Kwebbel? | 29 jul. '12 |
| Rachel | Zalig om mee te volgen. Tom zou je geen boek schrijven.… | 29 jul. '12 |
| Dries Horsten | Tussen alle zware ritten is er toch nog tijd voor… | 29 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Jullie hebben dat daar precies op jullie sokken!!!???… | 29 jul. '12 |
| Tom | Wait and see op 15 augustus, Edith :-) | 29 jul. '12 |
| Myriam De Witte | Een dikke proficiat aan mijn naamgenote en Jan! Wat… | 29 jul. '12 |
| Edith | Om het met jullie omgevingstaal te zeggen: Chapeau!!!… | 29 jul. '12 |
| Denies Leysen | Een dikke proficiat aan Myriam en Jan, deze manier… | 29 jul. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »