Reacties
Reacties 101 - 150 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anne-Mie Boden | De eindstreep nadert ... Nog even doorzetten en jullie… | 12 aug. '12 |
| Riet Vanloo | Zoals beloofd: ik blijf jullie volgen tot woensdag,… | 12 aug. '12 |
| An Hermans | Mannekes, mijn gat doet al zeer als ik jullie verhalen… | 12 aug. '12 |
| Koen Vanvelk | Proficiat aan alle fietsers, België hebben jullie… | 12 aug. '12 |
| Francinne vanderostyne | Fantastisch, zo'n prestatie. Welkom in le plat… | 12 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Net als vele andere collega's kijk ik er naar… | 12 aug. '12 |
| Linda Van Cauwenberghe | Nog enkele dagen, het einde in zicht.... Wat een prestatie!… | 12 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | ... zo lang er zon, muziek en kinderen en IJSJES zijn! | 12 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | "Tereteteteuh, tereteteuh, teretetetetete, tetereteteuh..."… | 12 aug. '12 |
| Anne-Mie Eneman | Graag wensen we jullie een vlotte grensovergang en… | 12 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | oooh zie eens hoe schoon! | 12 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | NOg altijd een stralende glimlach na al die kilometers! | 12 aug. '12 |
| Chris Hufkens | Schitterend toch wat jullie allemaal doen, wij genieten… | 12 aug. '12 |
| Rachel | Daarom papa worden jullie morgen getracteerd op een… | 12 aug. '12 |
| Dorothé | Nog een nieuwtje voor Jozef : Vandaag stond in de… | 11 aug. '12 |
| Dorothé | hoi, het zal bal in België worden i.p.v. in de straat… | 11 aug. '12 |
| Rita Koninckx | Bijna in België! Nog efkes volhouden, en dat de eindstreep… | 11 aug. '12 |
| Willems Herman | Jongens, wat gaat het vooruit! Morgens "reeds"… | 11 aug. '12 |
| Elly | Super, jullie beentjes zijn al wat gewoon.De foto's… | 11 aug. '12 |
| Annemie en Hilde | Patricia, geniet van je laatste nacht op Franse bodem...… | 11 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Toch schoon dat jullie voor ons zelfs een kaarsje… | 11 aug. '12 |
| Chris Mertens | Spijtig, Tia haalde zonet geen medaille. Maar niet… | 11 aug. '12 |
| Chrisje Vsn Calster | Als we voor aangepaste muziek moeten zorgen bij jullie… | 11 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Met een handdoekske...net echt... ;-p | 11 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Hier se, Rit van de APO! Maak er nog een leuke week… | 11 aug. '12 |
| Josette Ceusters | Bal in de straat... Hier was het bal in de nacht,… | 11 aug. '12 |
| Bert | Het blijft ontzettend leuk om jullie avonturen te… | 11 aug. '12 |
| Rita Marynissen | Weer een geweldig verslag en leuke foto's. Jammer… | 11 aug. '12 |
| An Lescouhier | Iedere avond is het blij genieten van het prachtige… | 11 aug. '12 |
| Ingrid Thijs | Jullie nemen het " ga en vermenigvuldig u "… | 11 aug. '12 |
| Leen | Trouwens, zorg dat je niet te hard fietst want de… | 11 aug. '12 |
| Leen | Weeral een ritje dichter bij ons landje. Blijf het… | 11 aug. '12 |
| Saskia | Ook ik geniet dagelijks van jullie "reisopwekkende"… | 11 aug. '12 |
| Els Van Loock | Het blijft toch zo leuk om de verslagen te lezen.Tom,… | 11 aug. '12 |
| Stefaan Vaes | Allez, allez, vava! Met een magnum als doping kan… | 11 aug. '12 |
| Hilde Lavrysen | Wat een reis die jullie al hebben afgelegd. De laatste… | 11 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Jullie hebben nog heel veel meer supporters dan degenen… | 11 aug. '12 |
| BOECKX LUDWINA | Wat een verhalen!!! Al wegen de laatste loodjes het… | 11 aug. '12 |
| Willems Herman | Zeggen dat ik me kan inbeelden wat jullie in deze… | 11 aug. '12 |
| Dorothé | hoi, Ik denk dat Jan eens wat van zijn "paardenzalf"… | 11 aug. '12 |
| Vera Van Loock | Hou de moed erin, alles komt goed. Allemaal nog veel… | 10 aug. '12 |
| Rachel | Geniet er nog een paar dagen van. Nadien verwachten… | 10 aug. '12 |
| Elly | 'De laatste loodjes wegen het zwaarst.'… | 10 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Proficiat voor de prestatie van vandaag ! Jullie kunnen… | 10 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | komaan he, dat laatste stuk lukt jullie zeker ook… | 10 aug. '12 |
| Karolien van Mierlo | Eerst en vooral een allerdikste proficiat voor al… | 10 aug. '12 |
| Josette Ceusters | De laatste loodjes wegen het zwaarst ... Trappen,… | 10 aug. '12 |
| Els Van Loock | De vermoeidheid begint toe te slaan, maar nu niet… | 10 aug. '12 |
| Rita Marynissen | Het lezen van jullie verhalen doet bij mij al pijn… | 10 aug. '12 |
| Stef en Ilse | Wat vond ik zonet op't internet?: http://www.youtube.com/watch?v=zo54AUkOkjQ | 10 aug. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »