Reacties

Reacties 101 - 150 van 622

Naam Reactie Datum
Anne-Mie Boden De eindstreep nadert ... Nog even doorzetten en jullie… 12 aug. '12
Riet Vanloo Zoals beloofd: ik blijf jullie volgen tot woensdag,… 12 aug. '12
An Hermans Mannekes, mijn gat doet al zeer als ik jullie verhalen… 12 aug. '12
Koen Vanvelk Proficiat aan alle fietsers, België hebben jullie… 12 aug. '12
Francinne vanderostyne Fantastisch, zo'n prestatie. Welkom in le plat… 12 aug. '12
Kristel Jansen Net als vele andere collega's kijk ik er naar… 12 aug. '12
Linda Van Cauwenberghe Nog enkele dagen, het einde in zicht.... Wat een prestatie!… 12 aug. '12
Liesbeth Caers ... zo lang er zon, muziek en kinderen en IJSJES zijn! 12 aug. '12
Liesbeth Caers "Tereteteteuh, tereteteuh, teretetetetete, tetereteteuh..."… 12 aug. '12
Anne-Mie Eneman Graag wensen we jullie een vlotte grensovergang en… 12 aug. '12
Liesbeth Caers oooh zie eens hoe schoon! 12 aug. '12
Liesbeth Caers NOg altijd een stralende glimlach na al die kilometers! 12 aug. '12
Chris Hufkens Schitterend toch wat jullie allemaal doen, wij genieten… 12 aug. '12
Rachel Daarom papa worden jullie morgen getracteerd op een… 12 aug. '12
Dorothé Nog een nieuwtje voor Jozef : Vandaag stond in de… 11 aug. '12
Dorothé hoi, het zal bal in België worden i.p.v. in de straat… 11 aug. '12
Rita Koninckx Bijna in België! Nog efkes volhouden, en dat de eindstreep… 11 aug. '12
Willems Herman Jongens, wat gaat het vooruit! Morgens "reeds"… 11 aug. '12
Elly Super, jullie beentjes zijn al wat gewoon.De foto's… 11 aug. '12
Annemie en Hilde Patricia, geniet van je laatste nacht op Franse bodem...… 11 aug. '12
Mieke van Loock Toch schoon dat jullie voor ons zelfs een kaarsje… 11 aug. '12
Chris Mertens Spijtig, Tia haalde zonet geen medaille. Maar niet… 11 aug. '12
Chrisje Vsn Calster Als we voor aangepaste muziek moeten zorgen bij jullie… 11 aug. '12
Kristel Jansen Met een handdoekske...net echt... ;-p 11 aug. '12
Leen Trouwens, zorg dat je niet te hard fietst want de… 11 aug. '12
Leen Weeral een ritje dichter bij ons landje. Blijf het… 11 aug. '12
Saskia Ook ik geniet dagelijks van jullie "reisopwekkende"… 11 aug. '12
Els Van Loock Het blijft toch zo leuk om de verslagen te lezen.Tom,… 11 aug. '12
Stefaan Vaes Allez, allez, vava! Met een magnum als doping kan… 11 aug. '12
Hilde Lavrysen Wat een reis die jullie al hebben afgelegd. De laatste… 11 aug. '12
Mieke van Loock Jullie hebben nog heel veel meer supporters dan degenen… 11 aug. '12
BOECKX LUDWINA Wat een verhalen!!! Al wegen de laatste loodjes het… 11 aug. '12
Willems Herman Zeggen dat ik me kan inbeelden wat jullie in deze… 11 aug. '12
Dorothé hoi, Ik denk dat Jan eens wat van zijn "paardenzalf"… 11 aug. '12
Vera Van Loock Hou de moed erin, alles komt goed. Allemaal nog veel… 10 aug. '12
Rachel Geniet er nog een paar dagen van. Nadien verwachten… 10 aug. '12
Elly 'De laatste loodjes wegen het zwaarst.'… 10 aug. '12
Mieke van Loock Proficiat voor de prestatie van vandaag ! Jullie kunnen… 10 aug. '12
Liesbeth Caers komaan he, dat laatste stuk lukt jullie zeker ook… 10 aug. '12
Karolien van Mierlo Eerst en vooral een allerdikste proficiat voor al… 10 aug. '12
Josette Ceusters De laatste loodjes wegen het zwaarst ... Trappen,… 10 aug. '12
Els Van Loock De vermoeidheid begint toe te slaan, maar nu niet… 10 aug. '12
Rita Marynissen Het lezen van jullie verhalen doet bij mij al pijn… 10 aug. '12
Stef en Ilse Wat vond ik zonet op't internet?: http://www.youtube.com/watch?v=zo54AUkOkjQ 10 aug. '12

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...