Reacties
Reacties 301 - 350 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Elly | Dag allemaal, Ook al krijgen we de informatie nu van… | 5 aug. '12 |
| Stefaan Vaes | De blog wordt hier bij het ontbijt gelezen. Geweldige… | 5 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Mooi!!! | 5 aug. '12 |
| Dries Horsten | geweldig verhaal, jullie zullen zeker allemaal nog… | 5 aug. '12 |
| Ilse Cornelis | Hey Tom, zoals ik gisteren tijdens ons ontbijtje (eigenlijk… | 5 aug. '12 |
| Peter | Net de blog gelezen den Tom moet echt iets doen met… | 5 aug. '12 |
| Elisabeth | Dag moemoe en vava, genieten jullie maar lekker verder!… | 5 aug. '12 |
| Rit | Met dit verhaal ben ik mijn zondag begonnen. CHAPEAU… | 5 aug. '12 |
| Josette Ceusters | Over den helft... Hoera!!! Of voel ik al een beetje… | 5 aug. '12 |
| Dorothé | hoi allemaal, Ik ben net terug van het Reggae festival… | 5 aug. '12 |
| Rita | De nagel op de kop. Tom, je hebt mijn man precies… | 5 aug. '12 |
| Els Van Loock | Wat kan jij toch boeiend schrijven, Tom! Het is telkens… | 4 aug. '12 |
| Inge Van Gils | Leuk verslag! Veel succes en hopelijk komt er een… | 4 aug. '12 |
| Chris Mertens | Wat jullie presteren overtreft zelfs de Olympische… | 4 aug. '12 |
| Vanhecke Martina | Tom, Wat ben je een leuke en aangename verslaggever!… | 4 aug. '12 |
| Krijnen Brigitte | Trek het jullie niet aan : ik ben met de fiets van… | 4 aug. '12 |
| Van Doninck Michelle | 't Is echt ferm dat jullie al zo'n grote… | 4 aug. '12 |
| Tien Vanlommel | Kei goed bezig, lees ik. En precies is elke dag ook… | 4 aug. '12 |
| Willems Herman | Ik vreesde het ergste gisteren toen bij het slapen… | 4 aug. '12 |
| Kim Van der Veken | Hoi Hoi, Wat leuk om al die verhalen te volgen, en… | 4 aug. '12 |
| Hilde Remijsen | Hoe meer km hoe beter, lijkt het wel. Fiets ze nog! | 4 aug. '12 |
| Mimi Lenaerts | Proficiat aan de noeste fietsers. Ik volg jullie via… | 4 aug. '12 |
| Myriam De Witte | Haha Martine, gij zult er weer wel bij geweest zijn… | 4 aug. '12 |
| Katrien | Wat doen jullie dat fantastisch! Blijkbaar hebben… | 4 aug. '12 |
| Riet Vanloo | En indien Zijne Wijsheid nu eens gewoon met jullie… | 4 aug. '12 |
| Koen Denaux en Trui Boey | hey, hierbij een teken van leven voor vake en moeke.… | 4 aug. '12 |
| Koen Denaux en Trui Boey | Het leven staat in België ook niet stil. Een heuglijk… | 4 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Wat spannend allemaal! Jullie zullen wel moe geweest… | 4 aug. '12 |
| Griet Willems | Oei, oei, oei, dat doet zeer zoveel kilometers extra.… | 4 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Toen ik een tijdje geleden ook deel mocht zijn van… | 4 aug. '12 |
| Josette Ceusters | We dachten al, hij is zo laat met zijn verslag, waar… | 4 aug. '12 |
| Ilse Cornelis | Ik duim mee voor de 69! Groetjes! | 4 aug. '12 |
| Nathalie VC | Geweldig verslag :-)!! | 4 aug. '12 |
| Els Van Loock | Wat moet ik jullie toch bewonderen!. Hopelijk vinden… | 4 aug. '12 |
| Rachel | Geniet van jullie wel verdiende rustdag morgen.. Voor… | 3 aug. '12 |
| Gretty Van de vonder | Toi, toi Patricia (Demaeght), Westerlo is fier op… | 3 aug. '12 |
| Ingrid janssens | Knap gedaan !! Ik ben al aan het oefenen voor volgende… | 3 aug. '12 |
| Els Van Loock | Wat een belevenis! Ik kijk uit naar het volgende verhaal!! | 3 aug. '12 |
| Mieke van Loock | geen internet vandaag ? Even erg voor ons als voor… | 3 aug. '12 |
| An Lescouhier | Ramp,o ramp! Juist nu heeft mijn pc het begeven en… | 3 aug. '12 |
| Chrisje Vsn Calster | Leuk verhaal! Misschien overwegen om een boek te schrijven… | 3 aug. '12 |
| Caeyers diane | hey bezemwageke, alles goed daar? de verhalen klinken… | 3 aug. '12 |
| Dries Horsten | En waar blijft verhaal rit 9 ?????? Verloren gereden?… | 3 aug. '12 |
| Mimi Lenaerts | Ik bewonderjullie, ik volg mee op de kaart. Veel moed… | 3 aug. '12 |
| Ilse Cornelis | Super verhaal na een super rit! Hopelijk vandaag een… | 3 aug. '12 |
| Anton Dries | "Zijne Wijsheid" is dan ook maandenlang… | 3 aug. '12 |
| Els Verstappen | Hey ladies, goe aangekomen? Heb nog geen nieuwtjes… | 3 aug. '12 |
| Tom Hofkens | Leuke verhalen om te lezen! Nog veel succes aan alle… | 3 aug. '12 |
| Conny Lenaerts | aan iedereen weer nen dikke proficiat, ja Tin, soms… | 3 aug. '12 |
| Riet Vanloo | Dag, rondjesdraaiers al te gader! Leuk dat we elke… | 3 aug. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »