Reacties
Reacties 151 - 200 van 622
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Kathleen Smets | Deze namiddag bij mijn ouders langs geweest en onze… | 10 aug. '12 |
| Kathleen Smets | Lieve mensen allemaal, Vandaag eerste werk: mijn 2… | 10 aug. '12 |
| Hilde Robrechts | Net met handgeklap jouw voorstel aangenomen hier op… | 10 aug. '12 |
| Annemie en Hilde | Amaaaaaiiiiiii ! Dat is echt weer een spierfreter… | 10 aug. '12 |
| Dries Horsten | Komaan hé mannen en vrouwen, allemaal blijven volhouden,… | 10 aug. '12 |
| Lutgard Van den Broeck | Proficiat voor jullie geleverde prestaties!!! Met… | 10 aug. '12 |
| Detty | Proficiat, jullie presteren het toch maar dag na dag.… | 10 aug. '12 |
| Stef en Ilse | Vin rouge, vin blanc, des tomates, des bananes, des… | 10 aug. '12 |
| Myriam De Witte | Wat een super belevenis, fietsen over de Champs Elysées!… | 10 aug. '12 |
| K@rien Caers | Jan en Myriam, We zijn blij dat we de foto's… | 10 aug. '12 |
| Hélène Blot | Niet teveel treuren om het kaarsje dat daar niet kon… | 10 aug. '12 |
| Josette Ceusters | Inderdaad, jullie worden verwacht, met open armen… | 10 aug. '12 |
| Els Van Loock | Wat heerlijk om je prachtige verhalen steeds te kunnen… | 10 aug. '12 |
| Leen | Eerste job vandaag....Blog lezen! Daarna koffie zetten,… | 10 aug. '12 |
| Willems Herman | Awel, Tom, je hebt een schitterend, zelfs literair… | 10 aug. '12 |
| Stéphanie Malevez | *We zijn er bijna...we zijn er bijna...maar nog niet… | 10 aug. '12 |
| Dries Horsten | Dit is zeker weer een hoogtepunt geweest in jullie… | 10 aug. '12 |
| Chris Mertens | Wat een prestaties jullie toch leveren! Niet te geloven.… | 9 aug. '12 |
| Dave Wouters | 't Is telkens fijn om die reisverhalen te lezen.… | 9 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Zouden we ook 86 aanwijzingen krijgen als we van Tongerlo… | 9 aug. '12 |
| Tom | De foto 's zullen voor morgen zijn helaas ... | 9 aug. '12 |
| Annemie en Hilde | en zijn er foto's ??? | 9 aug. '12 |
| Annemie en Hilde | Ja, weeral 80, 90 of 100 km (?) bij op de teller en… | 9 aug. '12 |
| Peter | Hans van Alphen knap 4de in de tienkamp en in Parijs… | 9 aug. '12 |
| K@rien Caers | Weeral een goede trip achter de rug. Prima! Nog maar… | 9 aug. '12 |
| Magd en Eric | Nogmaals een dikke proficiat, voor wat jullie al gepresteerd… | 9 aug. '12 |
| Elisabeth | En toch vinden wij vava nog altijd de beste! Hij heeft… | 9 aug. '12 |
| Willems Herman | Sorry, ik bedoel natuurlijk 'Denk nog niet te… | 9 aug. '12 |
| Willems Herman | Misschien klinkt het wat sarcastisch: de eindbestemming… | 9 aug. '12 |
| Edith | Oef, toch nog een verhaal! Ik vreesde al dat je ziek… | 9 aug. '12 |
| Josette Ceusters | Ik was al teleurgesteld gisteren, geen verslag, maar… | 9 aug. '12 |
| Koen Denaux en Trui Boey | Uit goede bron hebben we vernomen dat er (in koerscategorieën… | 9 aug. '12 |
| Kristel Jansen | Genieten maar, want de eindbestemming komt steeds… | 9 aug. '12 |
| Liesbeth Caers | Ja, ja we beginnen in herhaling te vallen: knap gedaan!… | 9 aug. '12 |
| Elly | Leuk om te lezen dat er nog steeds kortere en langere… | 9 aug. '12 |
| Griet Willems | Het is geweldig om dagelijks jullie verhalen te lezen… | 9 aug. '12 |
| Sonja Sannen | Bonjour, Pfff, ik heb een hele drukke week achter… | 9 aug. '12 |
| Dries Horsten | Jullie hebben weer een geweldig reisverhaal met mooie… | 9 aug. '12 |
| Marij Starckx | Heb de vorige weken dikwijls aan jullie gedacht! Bij… | 9 aug. '12 |
| Mieke van Loock | Weer heel boeiend om dit verhaal te lezen! Jullie… | 9 aug. '12 |
| Zr.Monique | Oef! Sorry, te laat gezien. Er is bij het intikken… | 8 aug. '12 |
| Zr.Monique | We wachten telkens met veel ongeduld op jullie reisverhaal.… | 8 aug. '12 |
| Dorothé | dag allemaal, Ik ben vanavond bij de zusters op audiëntie… | 8 aug. '12 |
| Rita Koninckx | Een blauwe knie? | 8 aug. '12 |
| Rita Koninckx | Dat ziet er goed uit! Geen hoogtevrees gehad? Groetjes!… | 8 aug. '12 |
| Rita Koninckx | Hey Martine, alles kits ginderachter? Het is knap… | 8 aug. '12 |
| K@rien Caers | Dat hebben jullie weer fantastisch gedaan! Vrijdag… | 8 aug. '12 |
| Fanny Blockx | Hey Martientje, De foto verraadt dat ge uwe 2-wieler… | 8 aug. '12 |
| Wim Moris | Pffff. Mijn hartje bloedt, maar bloeit!. Enerzijds… | 8 aug. '12 |
| Pa en ma Smets (Kathleen) | We wensen iedereen proficiat die deelneemt aan dit… | 8 aug. '12 |

- Renilde Beyens: Wat doet het deugd om zoveel…
- Mimi Lenaerts: Proficiat aan de moedigen.…
- Mieke van Loock: Ik ben heel blij en dankbaar…
- Hilde Robrechts: Tom, nogmaals heel erg bedankt…
- Rit: Onvergetelijk!! Dank aan…
Alle reacties »